![De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/44/afterpay-insights-3-ecommerce-NL-Reasons-increase-3.0-Dutch.png)
De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights
![De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/44/Header-NL-3.0-C-Dutch.png)
De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights
![Woonaccessoires online bestellen en achteraf betalen met acceptgiro via Afterpay! - Winkel voor Thuis Woonaccessoires online bestellen en achteraf betalen met acceptgiro via Afterpay! - Winkel voor Thuis](https://cdn.webshopapp.com/shops/23970/files/85452998/2000x1500x1/image.jpg)
Woonaccessoires online bestellen en achteraf betalen met acceptgiro via Afterpay! - Winkel voor Thuis
![AfterPay: Aantal online aankopen in Nederland stagneert in mei na 48% groei sinds corona-uitbraak. Zorgen over economie houden consumenten tegen. AfterPay: Aantal online aankopen in Nederland stagneert in mei na 48% groei sinds corona-uitbraak. Zorgen over economie houden consumenten tegen.](https://mma.prnewswire.com/media/1180236/AfterPay_11_Infographic.jpg?p=facebook)
AfterPay: Aantal online aankopen in Nederland stagneert in mei na 48% groei sinds corona-uitbraak. Zorgen over economie houden consumenten tegen.
![Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/38/afterpay-insights-4-ecommerce-NL-Reasons-decrease-Dutch.png)
Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights
![AfterPay: Aantal online aankopen in Nederland stagneert in mei na 48% groei sinds corona-uitbraak. Zorgen over economie houden consumenten tegen. AfterPay: Aantal online aankopen in Nederland stagneert in mei na 48% groei sinds corona-uitbraak. Zorgen over economie houden consumenten tegen.](https://mma.prnewswire.com/media/1190455/AfterPay_Insights_Logo.jpg?p=twitter)
AfterPay: Aantal online aankopen in Nederland stagneert in mei na 48% groei sinds corona-uitbraak. Zorgen over economie houden consumenten tegen.
![Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/38/afterpay-insights-1-ecommerce-NL-Change-in-purchases-Dutch.png)
Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights
![De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/44/afterpay-insights-1-ecommerce-NL-Change-in-purchases-3.0-Dutch.png)